loading...
مـــــــــــوزیکــــــــــــ . کینگـــــــــــ
admin بازدید : 26 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شاد زکی شمس آبادی به نام بی هوا با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
( ترانه : مهدیه عرب / آهنگ : حامد حنیفی / تنظیم : میلاد اکبری )
( میکس و مسترینگ : رضاپور رضوی / ویولون : پیام طونی / گیتار : فیروز ویسانلو )

ZakiShamsAbadi دانلود آهنگ شاد زکی شمس آبادی به نام بی هوا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید...

———————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Zaki Shams Abadi – Bi Hava

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Zaki Shams Abadi – Bi Hava

————————————–

متن آهنگ

از وقتی که مال منی فکرم چقدر راحت شده

آرامشم بر گشته و خوشبختی عادت شده

تو بی هوا عاشق شدی من بی صدا عاشق شدم

خوبه که دل بستی به من خوبه که بی منطق شدم

دل تو دلم نبود که دل به دل تو دادم

پیش تو بی حواسم پیش تو بی ارادم

سرگرم احساس تو ام دل گرم احساس منی

تو خیلی وقته مثل من درگیر عاشق شدنی

حال دلم عالی شده از وقتی فکرت با منه

من شک ندارم شک نکن اینده ی ما روشنه

_____________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما میتوانید موزیک ها و فیلم های درخواستی خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا تیم موزک کینگ برای شما آماده کند. تاریخ تاسیس: 1\10\1392
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایران از نظر شما چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 949
  • بازدید کلی : 3,006
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    تبلیغات