loading...
مـــــــــــوزیکــــــــــــ . کینگـــــــــــ
admin بازدید : 32 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسام الدین موسوی و سینا گلزار به نام رد میشم ازحسم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : سیناگلزار / آهنگ وتنظیم : حسام الدین موسوی )

Mousavi Golzar حسام الدین موسوی و سینا گلزار به نام رد میشم ازحسم

برای دانلود این آهنگ به ادامه مطلب بروید...

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hesamodin Mosavi Ft Sina Golzar – Rad misham az hesam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hesamodin Mosavi Ft Sina Golzar – Rad misham az hesam

———————————–

متن آهنگ

من از چشمات….

من از چشمات دل کندم

با اینکه زندگیم بودی

میدونستم یه روز میری

ولی نه به همین زودی

من از رویات خط خوردم

من از چشم تو افتادم

چقدر آسون دل کندی

چه راحت بردی از یادم

به دنیا ی تو وابستم

ولی رد میشم از حسم

باید باور کنم رفتی

میدونم اخر قصم

به دنیای تو وابستم

ولی رد میشم از حسم

باید باور کنم رفتی

میدونم اخر قصم

میدونستم به این حسی که داری اعتمادی نیست

میدونستم ته قصت مثل قولی دادی که نیست

باید باور کنم این حس واسه آرامشت کم بود

میدونستم که از چشمات یه روز آخر میفتم زود

به دنیای تو وابستم

ولی رد میشم از حسم

__________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما میتوانید موزیک ها و فیلم های درخواستی خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا تیم موزک کینگ برای شما آماده کند. تاریخ تاسیس: 1\10\1392
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایران از نظر شما چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 969
  • بازدید کلی : 3,026
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    تبلیغات