loading...
مـــــــــــوزیکــــــــــــ . کینگـــــــــــ
admin بازدید : 21 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای اددی عطار به نام نمیزاری برم همراه با متن آهنگ

Eddie Attarr آهنگ جدید اددی عطار به نام نمیزاری برم

———————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Eddie Attar – Nemizari Beram

—————————

متن آهنگ

میگن آرامشی داره وقتی که قدم میذاره

عشق توی قلب آدمها تا ابد اون موندگاره

نمی فهمم چجوری شد

دست و پا بی حس و جون شد

 

میگن اونکه کار عشقه

تو کتابا هم نوشتــــه

نکنه گل من بری و تو با من

نباشی که منم رو زمین نباشم

دیوونش می کنی طفلکی دل من

نه با من میمونی نه میذاری برم

 

دارو ندارم

با تو من خوبم ، حرفی ندارم

میسازم با تو خاطره هامو

دوست دارم بودن ، بودن با تو

این حس عشقه ، عشق ما دوتا

دو دل پاک و یه دونه رویا

بمونیم با هم توی این دنیا

نکنه بری خوبه همین جا

 

————————————

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما میتوانید موزیک ها و فیلم های درخواستی خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا تیم موزک کینگ برای شما آماده کند. تاریخ تاسیس: 1\10\1392
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایران از نظر شما چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 1,073
  • بازدید کلی : 3,130
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    تبلیغات