loading...
مـــــــــــوزیکــــــــــــ . کینگـــــــــــ
admin بازدید : 25 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سهراب پاکزاد به نام آروم آروم ای خوبه من با دو کفیت همراه با متن آهنگ

ترانه سرا : سهراب پاکزاد ، آهنگ و تنظیم : داریوش صالح پور
سهراب پاکزاد این آهنگ رو تقدیم کرده به بنیامین بهادری عزیز

Sohrab Pakzad   Aroom Aroom Ey Khoobe Man آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام آروم آروم ای خوبه من

برای دانلود آهنگ کلیک کنید...

—————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Sohrab Pakzad – Aroom Aroom Ey Khoobe Man

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Sohrab Pakzad – Aroom Aroom Ey Khoobe Man

————————–

متن آهنگ

یا توی چشام نگاهکن تا ببینی حلقه اشک هنوز نشسته

 بیا دستام و بگیر که ببینی شدم خسته تر از خسته
از اون روزی که تو رفتی بغض هنوز تو گلوم نشسته

 پس کم کم گوش کن حرفام و حرفای من دل شکسته
دل شکسته
آروم آروم ای خوب من از دوری تو دارم می میرم

 خوب می دونی تو عزیزم تا دنیا دنیاست پیش تو گیرم
من دیونتم خوب می دونی عشق و داری تو چشام می خونی

دلم میگه که این دفعه اگه بیای همیشه پیشم می مونی
رنگ چشات بوی موهات صدای قشنگ خنده هات

 این رویا نیست حقیقت دلم می خواد خودت بگی با اون صدات
دوست دارم عزیز مهربونم بگو دوسم داری تا منم بدونم

 نکونه بری تنها بمونم بزار آروم شم
تو رویا هام میگم عزیز جونم عاشقمی شاید من نمی دونم

 نکنه بری تنها بمونم
آروم آروم ای خوب من از دوری تو دارم می میرم
خوب می دونی تو عزیزم تا دنیا دنیاست پیش تو گیرم
من دیونتم خوب می دونی عشق و داری تو چشام می خونی
دلم میگه که این دفعه اگه بیای همیشه پیشم می مونی
رنگ چشات بوی موهات صدای قشنگ خنده هات
این رویا نیست حقیقت دلم می خواد خودت بگی.با اون صدات
دوست دارم عزیز مهربونم بگو دوسم داری تا منم بدونم
نکونه بری تنها بمونم بزار آروم شم
تو رویا هام میگم عزیز جونم عاشقمی شاید من نمی دونم
نکنه بری تنها بمونم
دوست دارم وای دوست دارم

___________

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما میتوانید موزیک ها و فیلم های درخواستی خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا تیم موزک کینگ برای شما آماده کند. تاریخ تاسیس: 1\10\1392
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایران از نظر شما چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 945
  • بازدید کلی : 3,002
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    تبلیغات