loading...
مـــــــــــوزیکــــــــــــ . کینگـــــــــــ
admin بازدید : 23 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

دانلود سه آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ایمان حجری به نامهای ” شک ، چشم و چراغ ، باور”به همراه متن آهنگ
( تنظیم : دی جی سروش اس جی ترک )

ImanHajarii  ایمان حجری به نامهای  شک ، چشم و چراغ ، باور

برای دانلود این آهنگ بهادامه مطلب بروید...

—————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۶۰

Shak

Cheshmo Cheragh

Bavar

———————————

متن اهنگ شک

میخوام تصویر من تو ذهن تو حک شه

میخوام قلبت دیگه خالی از این شک شه

با تو آرامش میگیرم و نباشی میمیرم

بی تو این قلبم تو سکوته محض میمیره

دنیامو غم میگیره دل میمیره

——

متن اهنگ باور

من باور کنم دستای گرمتو

یا باور کنم چشمای سردتو

مثل یه دریچه ای واسم ریشه ای

تا من جون بگیرم تو خاک تو

چشماتو از من نبند

به دردام نخند بزار که بمونم تو خاک تو

——-

متن آهنگ چشم و چراغ

میخوام که تو چشم و چراغ خونه ی من شی

واسه من مرحم شی عزیز دلم شی

بزار با قلب تو آروم بگیره قلبم بشی یه مرحم

که شده سردم

بمون تا قلب من با تو نمونه تنهام

امید فردام دورت بگردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما میتوانید موزیک ها و فیلم های درخواستی خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا تیم موزک کینگ برای شما آماده کند. تاریخ تاسیس: 1\10\1392
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایران از نظر شما چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 971
  • بازدید کلی : 3,028
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    تبلیغات