loading...
مـــــــــــوزیکــــــــــــ . کینگـــــــــــ
admin بازدید : 23 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام رخنه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

تیتراژ سریال تلویزیونی رخنه

Reza Sadeghi   Rekhne  دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه

دانلود  دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه به ادامه مطلب بروید

——————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Reza Sadeghi – Rekhne

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Reza Sadeghi – Rekhne

—————————————

متن آهنگ

از مرد تنها تر تو دنیا نیست ، وقتی که

برق یه خنجر سایشو از خاک می گیره

یعنی من از آوازه ی اسم تو فهمیدم

مردی که از عشق تو میمیره ، نمی میره

تقویم من تعطیل روزای توئه وقتی

از حیرت دریا و بهت آسمون میگه

وقتی از اون و مردم از خورشید می پرسن

خورشید روی نیزه ها اذون میگه

ای وای اگه روزی نظر برگرده از کارم

چیزی نمی مونه دیگه از بودنم باقی

چشماتو می بندی و کار من تموم میشه

من تشنه ی نورم الا یا ایها الساقی

فانوسو روشن میکنم شب بی تو نزدیکه

بعد از تماشای غروب خسته ی خونی

حال بد من فکر درمون نیست میدونی

من از تو بیمارم تو خوبم کن تو می تونی

———————————————–

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما میتوانید موزیک ها و فیلم های درخواستی خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا تیم موزک کینگ برای شما آماده کند. تاریخ تاسیس: 1\10\1392
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایران از نظر شما چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 957
  • بازدید کلی : 3,014
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    تبلیغات