loading...
مـــــــــــوزیکــــــــــــ . کینگـــــــــــ
admin بازدید : 15 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی تکتا (زیبایی) به نام دنیا تنگه دلم با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه : عَلیاز عینی ، آهنگ : علی زیبایی ، تنظیم : علی ضیاء ، گیتار : مهران عیسی نژاد)
( گیتار الکتریک : میلاد مجذوب ، تهیه شده در مزو)

ali دانلود آهنگ جدید علی تكتا به نام دنیا تنگه دلم

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید...

————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Zibaei (Takta) – Donya Tange Delam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Zibaei (Takta) – Donya Tange Delam

———————————-

متن آهنگ

از اون روزایی که بودی کنارم

نمی دونی چقد خاطره دارم

نمی دونی چقد دلم گرفته

بگو چطور باید طاقت بیارم

دارم تلف میشم کنار عکسی ، که اون روزا رو یاد من میاره

چشایی که حالا فقط یه عکسه ، داره اشک چشامو در میاره

دنیا چقد تنگه دلم سنگه دل تو

با دل تنهام چرا می جنگه دل تو

دنیا ازت خسته شدم ، بسه شکستن

چشمای من از گریه کردن دیگه خستن

منی که طاقت دوری نداشتم

واسم یه بار شکستن دیگه بس بود

هزار دفعه شکوندی و شکستم

تو هرکاری می کردی از هوس بود

از احساسی که داشتم گله مونده

از عشقم به تو اشک و گریه زاری

تو فکرم بود و باورش نکردم

که آخرش میخوای تنهام بزاری

————————————

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شما میتوانید موزیک ها و فیلم های درخواستی خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا تیم موزک کینگ برای شما آماده کند. تاریخ تاسیس: 1\10\1392
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده پاپ ایران از نظر شما چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 1,082
  • بازدید کلی : 3,139
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    تبلیغات